Regulamin

  1. REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

     

     

     §1 Postanowienia ogólne

     

    1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Ewelinę Głuszek, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą TheMakijaż by Ewelina Głuszek z siedzibą przy ul. Pigwowej 6/6,52-210 Wrocław, NIP: 8982243606, REGON: 380482846, zwaną dalej „Wizażystą”.

    2. Wizażysta świadczy usługi wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji terminu.

    3. Klienci zobowiązani są do zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją wizyty. Regulamin wraz z opisem usługi stanowi umowę na świadczenie usług.

    4. Kontakt z Wizażystą możliwy jest za pośrednictwem e-maila: themakijaz@gmail.com lub telefonicznie: +48 695 491 010.

     

     

     §2 Definicje

     

    1. Klient – osoba fizyczna, pełnoletnia, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

    2. Osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Wizażysty za zgodą ustną lub pisemną rodzica/opiekuna prawnego.

    3. Regulamin – niniejszy dokument sporządzony przez Usługodawcę.

    4. Usługa/Makijaż – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta.

    5. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie.

    6. Usługodawca – TheMakijaż by Ewelina Głuszek, zgodnie z systemem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

     

     

     §3 Obowiązki Klienta

     

    1. Klientem Wizażysty może być osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Usługodawca jest uprawniony do żądania przed wizytą zgody opiekuna prawnego.

    2. Klient jest zobowiązany do podania informacji o stanie zdrowia, jeśli jest to konieczne do wykonania określonej usługi, oraz do podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.

    3. Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu stanu zdrowia podczas wykonywania usługi.

    4. Klienci powinni przychodzić na wizytę bez osób towarzyszących.

    5. Klient powinien stawić się w uzgodnionym miejscu maksymalnie na 2 minuty przed rozpoczęciem usługi, ale nie wcześniej niż 15 minut przed.

    6. O każdym potencjalnym spóźnieniu Klient powinien poinformować Wizażystę telefonicznie co najmniej 30 minut przed rozpoczęciem usługi.

    7. Wizażysta dopuszcza spóźnienie Klienta do 10 minut. Po tym czasie usługa może zostać odwołana lub skrócona. Każdy przypadek spóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie.

    8. W przypadku uporczywego odwoływania wizyt lub niestawienia się na umówioną wizytę bez powiadomienia więcej niż 2 razy, Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy kolejnych rezerwacji.

     

     

     §4 Cennik

     

    1. Usługi świadczone przez Usługodawcę znajdują się w aktualnym cenniku dostępnym na stronie [www.themakijaz.pl](https://www.themakijaz.pl).

    2. Klient przed wyborem usługi ma możliwość zapoznania się z jej opisem, czasem trwania oraz ceną.

     

     

     §5 Rezerwacja wizyt

     

    1. Rezerwacji można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej, e-maila: themakijaz@gmail.com lub telefonicznie: +48 695 491 010.

    2. W przypadku opcji płatności na miejscu, Usługodawca wymaga wpłaty Zadatku w wysokości 50% ceny usługi, w ciągu 24 godzin od rezerwacji.

    3. W przypadku braku wpłaty Zadatku w ciągu 24 godzin rezerwacja jest anulowana.

    4. Nieprzystąpienie do usługi w umówionym terminie bez wcześniejszego odwołania uprawnia Usługodawcę do zatrzymania Zadatku.

    5. Odwołanie wizyty później niż 14 dni przed terminem uprawnia Usługodawcę do zatrzymania Zadatku.

    6. W przypadku „Siły Wyższej” (np. epidemi, pożar, wypadek, niedostępność sprzętu) Usługodawca może odwołać termin. Klient ma wtedy prawo do zwrotu Zadatku lub nowego terminu.

     

     

     §6 Płatności

     

    1. Klient zobowiązany jest do zapłaty za usługi niezwłocznie po ich wykonaniu, chyba że ustalono inaczej.

    2. Dostępne metody płatności: gotówka, BLIK, przelew tradycyjny, system Przelewy24.

    3. W przypadku kursów dla wizażystów pełna opłata wymagana jest przed rozpoczęciem kursu.

    4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia promocji, bonów podarunkowych oraz pakietów usług. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania będą uregulowane osobno.

     

     

     §7 Standardy Wizażysty

     

    1. Usługodawca oświadcza, że posiada aktualne badania zdrowotne i wykonuje usługi z należytą starannością.

    2. Przed realizacją usługi Wizażysta zobowiązany jest do przygotowania stanowiska pracy oraz przeprowadzenia dezynfekcji.

    3. Wizażysta stosuje jednorazowe aplikatory oraz zdezynfekowane akcesoria i narzędzia, zgodnie z wymaganiami sanepidu.

     

     

     §8 Obowiązki Usługodawcy

     

    1. Przed wykonaniem usługi Usługodawca przeprowadza wywiad z Klientem oraz informuje o przeciwwskazaniach i zaleceniach po usłudze.

    2. Usługodawca przestrzega zasad higieny i bezpieczeństwa w trakcie wykonywania usług.

    3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów, sposobów płatności).

     

     

     §9 Vouchery

     

    1. Vouchery można zakupić na stronie [themakijaz.pl/voucher-podarunkowy](https://www.themakijaz.pl/voucher-podarunkowy), poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.

    2. Voucher ma termin ważności 6 miesięcy od daty zakupu. Po upływie terminu Voucher przepada.

    3. W przypadku nieobecności na wizycie zakupionej w formie Vouchera bez wcześniejszego poinformowania Usługodawcy lub bez zmiany terminu na 5 dni przed, Voucher uznaje się za zrealizowany.

    4. Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie, a podstawą realizacji jest okazanie go podczas usługi.

     

     

     §10 Dane osobowe

     

    1. Administratorem danych osobowych Klientów jest TheMakijaż Ewelina Głuszek.

    2. Dane osobowe przetwarzane są w celu komunikacji z Klientem oraz realizacji usług, na podstawie udzielonej zgody lub w celu wykonania umowy.

    3. Dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym w imieniu Usługodawcy, np. kurierom, kancelariom prawnym oraz w związku z działaniami marketingowymi na Facebooku i Instagramie.

    4. Klient ma prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

    5. Dane przechowywane są zgodnie z przepisami prawa i przez czas niezbędny do wykonania usługi lub na okres wymagany prawem.

    6. Wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych należy kierować na adres e-mail themakijaz@gmail.com.

     

     

     §11 Postanowienia końcowe

     

    1. Klient ma prawo do wglądu w Regulamin, cennik oraz certyfikaty Usługodawcy.

    2. Za uszkodzenia spowodowane przez Klienta odpowiada on zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

    3. Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług będą w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie, a w przypadku braku porozumienia przez właściwy sąd powszechny.

    4. Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Klienta



  1. Regulamin Serwisu www.themakijaz.pl

    §1 Postanowienia ogólne

    1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego www.themakijaz.pl, prowadzonego przez Ewelinę Głuszek, właścicielkę salonu makijażu TheMakijaż by Ewelina Głuszek,  z siedzibą przy ul. Pigwowej 6/6,52-210 Wrocław.

    2. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

    §2 Zakres usług

    1. Serwis oferuje możliwość rezerwacji usług makijażu oraz kursów makijażu.

    2. Użytkownicy mogą również zakupić vouchery uprawniające do skorzystania z oferowanych usług.

    §3 Rezerwacja usług

    1. Rezerwacji usług można dokonać za pośrednictwem:

      • formularza dostępnego na stronie internetowej,

      • telefonicznie,

      • mailowo.

    2. Potwierdzenie rezerwacji następuje po otrzymaniu przez klienta wiadomości e-mail lub SMS z potwierdzeniem terminu.

    3. W przypadku konieczności zmiany terminu rezerwacji, klient zobowiązany jest poinformować o tym najpóźniej na 3 dni robocze przed umówionym terminem (dni robocze to od poniedziałku do piątku).

    4. Brak stawienia się na umówiony termin bez wcześniejszego powiadomienia skutkuje utratą wpłaconej zaliczki lub pełnej opłaty za usługę.

    §4 Vouchery

    1. Vouchery dostępne są do zakupu poprzez stronę internetową lub bezpośrednio w salonie.

    2. Każdy voucher posiada unikalny kod oraz określony termin ważności, wynoszący 6 miesięcy od daty zakupu.

    3. Voucher można zrealizować na dowolną usługę oferowaną przez salon, zgodnie z jego wartością nominalną.

    4. W celu realizacji vouchera, klient zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu, podając unikalny kod vouchera.

    5. Klient ma prawo do jednokrotnej zmiany terminu realizacji vouchera, informując o tym najpóźniej na 3 dni robocze przed umówionym terminem.

    6. Nieodwołanie rezerwacji w wyznaczonym czasie lub niepojawienie się na umówiony termin skutkuje utratą ważności vouchera.

    7. Niewykorzystanie vouchera w terminie jego ważności skutkuje utratą możliwości jego realizacji, bez prawa do zwrotu środków.

    §5 Płatności

    1. Płatności za usługi oraz vouchery można dokonywać gotówką, kartą płatniczą lub przelewem bankowym.

    2. W przypadku rezerwacji usług online, wymagana jest przedpłata w wysokości 50% wartości usługi.

    3. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji.

    §6 Polityka zwrotów

    1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość (np. zakupu vouchera online) bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania vouchera.

    2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować salon o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

    3. W przypadku odstąpienia od umowy, salon zwraca wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia vouchera (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez salon), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym salon został poinformowany o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

    4. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli salon wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez salon utraci prawo odstąpienia od umowy.

    §7 Reklamacje

    1. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio po ich wykonaniu.

    2. Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.

    §8 Ochrona danych osobowych

    1. Administratorem danych osobowych jest Ewelina Głuszek, właścicielka salonu makijażu TheMakijaż by Ewelina Głuszek z siedzibą przy ul. Pigwowej 6/6,52-210 Wrocław.

    2. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji usług oraz kontaktu z klientem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

    3. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

    §9 Postanowienia końcowe

    1. Salon zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach klienci będą informowani z odpowiednim wyprzedzeniem.

    2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

    3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 6 listopada 2024 roku.

Wszystkie kursy dostępne na raty 0%!

Voucher prezentowy

Doceniony przez setki kobiet kurs makijażu to idealny sposób na zakup prezentu marzeń.